LOGO

Logo kujundamine  on üks tähtsamaid asju, mis muudab ettevõtte meeldejäävaks. See annab edasi ettevõtte identiteeti.
Logoga firma jääb kõige paremini meelde ja see on esimene asi, mis seoses firma nimega meelde tuleb. Logo ülesanne on midagi teistest omasugustest eristada. Vahel kõlab  logos slogan (hüüdlause), mis annab brändile või tootele innovatiivsust juurde. Kirjeldamiseks on see hea hooajal, kui tegu on näiteks Kaubamajaga või e-poega.

Logo erinevad tüübid on: sõnamärk, logomärk või kombinatsioon mõlemast. Moebrändid kasutavad reeglina sõnamärki samas riigivaldkonnad, nagu pangad, kultuuriasutused jms kasutavad enamjaolt logotüüpi.

BRÄND

Bränd annab vastuse küsimusele, kes sa oled ja millega sa tegeled. Bränd on see, kuidas ettevõtet või toodet tajutakse ja mis tundeid see tekitab, ning kuidas  selle mõjul käitutakse. Brändingu üks tähtsamaid osasi on visuaalne identiteet ehk CVI.

Brändi alla kuulub logo värvilahendus, kirjastiilid, ikoonid, kasutusala, logo kaitseala, logo õigesti kasutamine toodetel jne. Omaette eesmärk on anda firmale kindlad brändi nõuded, mis aitavad kaasa tuntusele ja usaldusväärsusele.